Model |
SS 1,5 Litre |
SS 3,5 Litre |
SS 2,5 Litre |
Ve výrobě |
1946 - 1949 |
1946 - 1949 |
1946 - 1949 |
Motor |
řadový 4 válec |
řadový 6 válec |
řadový 6 válec |
Vrtání x zdvih, objem |
73 x 106 mm, 1776 ccm |
82 x 110 mm, 3485 ccm |
73 x 106 mm, 2663 ccm |
Max.výkon při otáčkách/min |
65k / 4500 |
125k / 4250 |
102k / 4600 |
Kompresní poměr |
6 : 1 |
6 : 1 |
6 : 1 |
Rozvod |
ohv |
ohv |
ohv |
Karburátor (počet, zn.) |
1, SU |
2, SU |
2, SU |
Baterie |
12V |
12V |
12V |
Převodovka |
4-st. manuální |
4-st. manuální |
4-st. manuální |
Podvozek |
rámová konstrukce |
rámová konstrukce |
rámová konstrukce |
Řízení |
hřebenové |
hřebenové |
hřebenové |
Brzdy |
bubnové mechanické |
bubnové mechanické |
bubnové mechanické |
Rozchod, rozvor vpředu/ vzadu |
2857, 1216 mm |
3048, 1378 mm |
3048, 1378 mm |
Celkové rozměry |
4724 x 1774 x 1400 mm |
4724 x 1774 x 1400 mm |
4724 x 1774 x 1400 mm |
Pneumatiky |
5,25 x 18 |
5,50 x 18 |
5,50 x 18 |
Hmotnost |
1300 kg |
1545 kg |
1530 kg |
Nejvyšší rychlost |
115 km/h |
145 km/h |
125 km/h |
Počet vyrobených kusů |
vesměs 11 288 limusín a 664 kabrioletů |
|
|
Poznámky |
Poslední Jaguar s motorem
Standard |
|
|
|
|