Model |
SS1 20k |
SS1 16k |
Ve výrobě |
1931 - 1936 |
1931 - 1936 |
Motor |
řadový 6-ti válec |
řadový 6-ti válec |
Vrtání x zdvih, objem |
73 x 101,5 mm, 2552 ccm |
65,5 x 101,5 mm, 2054 ccm |
Max.výkon při otáčkách/min |
62k / 3600 |
48k / 3600 |
Kompresní poměr |
6:1 |
6:1 |
Rozvod |
sv |
sv |
Karburátor (počet, zn.) |
1,SOLEX (později RAG nebo SU) |
1,SOLEX (později RAG nebo SU) |
Baterie |
12 V |
12 V |
Převodovka |
4-st. manuální |
4-st. manuální |
Podvozek |
rámová konstrukce |
rámová konstrukce |
Řízení |
šnekové |
šnekové |
Brzdy |
bubnové mechanické |
bubnové mechanické |
Rozchod, rozvor vpředu/ vzadu |
2922, 1284/1284 mm |
2844, 1234/1234 mm |
Celkové rozměry |
4724 x 1539 x 1400 |
4470 x 1530 x 1400 mm |
Pneumatiky |
5,5 x 18 |
28x5,5 / 5,5 x 16 |
Hmotnost |
1058 kg |
1010 kg |
Nejvyšší rychlost |
120 km/h |
105 km/h |
Počet vyrobených kusů |
|
4230 celkem |
Poznámky |
od r.1933: 2663 ccm |
od r.1933 : 2143 ccm
od r.1932 : |
Počet vyrobených typů v jednotlivých letech |
1932 |
kupé |
502 |
|