Model |
Mk. V 2,5 Litre |
Mk. V 3,5 Litre |
Ve výrobě |
1948 - 1951 |
1948 - 1951 |
Motor |
řadový 6-ti válec |
řadový 6-ti válec |
Vrtání x zdvih, objem |
73 x 106 mm, 2663 ccm |
82 x 110 mm, 3485 ccm |
Max.výkon při otáčkách/min |
102k / 4600 |
125k/ 4250 |
Kompresní poměr |
7 : 1 |
7,3 : 1 |
Rozvod |
ohv |
ohv |
Karburátor (počet, zn.) |
2, SU |
2, SU |
Baterie |
12V |
12V |
Převodovka |
4 stupňová mechanická |
4 stupňová mechanická |
Podvozek |
Kastenrahmen |
Kastenrahmen |
Řízení |
šnekové |
šnekové |
Brzdy |
bubnové hydraulické |
bubnové hydraulické |
Rozchod, rozvor vpředu/ vzadu |
2974, 1460 mm |
2974, 1460 mm |
Celkové rozměry |
4750 x 1740 x 1550 mm |
4750 x 1740 x 1550 mm |
Pneumatiky |
6,70 x 16 |
6,70 x 16 |
Hmotnost |
1540 kg |
1550 kg |
Nejvyšší rychlost |
130 km/h |
145 km/h |
Počet vyrobených kusů |
1647 (28 kabrioletů) |
7814 (977 kabrioletů) |
Poznámky |
|
první Jaguar s předním
Einzelradaufhaengung |
|